Επιστροφές / αλλαγές – Τεχνοτροπές
1. Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της Εταιρείας
Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της Εταιρείας σε όλες τις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.
- Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.
- Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον Πελάτη Σε αυτή την περίπτωση, η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον Πελάτη.
- Στην περίπτωση που το προϊόν διαπιστωθεί ότι φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα.
Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον Πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε.
Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και πλήρη τη συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της Εταιρείας θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της Εταιρείας είτε μέσω courier, ή στην έδρα της Εταιρείας.
2. Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του Πελάτη
Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του Πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο Πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος.
Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον Πελάτη στην έδρα της Εταιρείας είτε με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο Πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό της Εταιρείας. Και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και πλήρη τη συσκευασία του.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Εταιρεία, o πελάτης θα ενημερώσει την Εταιρεία για το προϊόν που θέλει να αγοράσει αντ’ αυτού. Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται αποδεκτή.
Ο πελάτης υποχρεώτου να επιλέξει άλλο προϊόν ίσης η μεγαλύτερης αξίας (κατάλαβαλλοντας τη διαφορά στην εταιρεία) εντός 30 ημερών.